منو ببخش ...








♥•●صدای گریه هام●•♥

همه رو خسته کرد صدای گریــــــــه هام

 

 خدایا چی شده خسته ای ........بی حوصله ای .......دیگه نمیتونی ادامه بدی مگه نه ...پس چرا منو وارد بازیش کردی ....وقتی حتی داره تو رو هم بازی میده ...ببین خدا جون تو هم داری کم میاری ...پس از من گله نکن ...تازه من چن سال تحمل کردم تو ب چن ماه هم نکشیدی ...چقدر خیانت ...چقدر دروغ ....چقدر کلک ...چقدر دل شکستن...الان دیگه چی ازم مونده ...خدا جون خودت بگو چی ازم مونده ... رد کمربنداش رو سر و صورت و بدنم ..... کبودی بدنم بخاطر مشت لگداش از مستی........ اینا بکنار فدای سرش ...ولی وقتی تو بغل یکی دیگه مست میکرد من یادش نبودم وقت مستی کتک یاد خونه و من میفتاد .....بیخیال خدا جون ...منو ببخش ....تو دیگه کاریم نداشته باش ...چون جز گرفتن .....جونم ....دیگه نمیتونستم کاری بکنم ...منو ببخش .....فقط بهش بگو ....دوستت دارم غریبه نا آشنای من .......



نظرات شما عزیزان:

باران
ساعت11:25---9 بهمن 1393
سلام
این قالبتونم قشنگه
منم لینکتون کردن

مرسی آبجی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در سه شنبه 7 بهمن 1393برچسب:,ساعت 12:51 توسط Nia| |

قالب جدید وبلاگ پیچك دات نت